Friday, January 18, 2013

my dream house

salam lovelies.


bercakap tentang rumah impian, saya juga ada. berangan itu antara satu hobi saya. haha

saya tidak impikan rumah besar spt org lain. saya hanya impikan sebuah rumah single storey. yang paling penting saya nak rumah saya ada mini perpustakaan dan mini ofis dalam satu bilik. dapur dgn built-in kabinet lengkap dgn meja bar. living room with cozy carpet and sofa lengkap dgn ruang game saya. bilik tidur yang sempoi dgn design yang simple tapi menarik.

ini pic yang saya google yg mana saya idamkan. ala2 lebih kurang lah.


jeng jeng jeng.. here goes my dream house!


 my dream bedroom. dark colour, simple design

 or like this. simple and dark also

 my dream dining table. glass table and must be black and white hihi

 my dream kitchen. i always dream a kitchen with built in cabinet and kitchen bar :)

 and this is my my dream living room. spacious, but i want cozy sofa of course, and simple carpet. it must be comfy so i can play game all day long hihi

and finally i want a simple rugs or carpet in my living room. but i prefer dark colour with this kind of pattern.


mari bekerja lebih keras supaya dapat memiliki rumah impian secepat mungkin. amin :)

xoxo, 
nfarisha85

No comments: